På atv'n!

søndag 11. september 2016

Ukas trim

Dette ble en uke jeg er veldig fornøyd med treningmessig:

Tirsdag - 2x6,5 km / 1 time, gåjogge til og fra jobb
Torsdag - 3 km / 23 min rolig joggetur med Lille Gubben
Lørdag: 3 km / 1 time + 10 km / 2 t 15 min gåtur med Lille Gubben på hytta
Søndag: 6,5 km / 50 min rolig joggetur med Lille Gubben

Tenk at jeg faktisk har jogget 50 minutter i strekk! Og det uten å legge meg ned og ville dø!


Det gikk faktisk underlig greit, jeg var ganske motvillig før vi løp ut og de første 2-300 metrene ville ikke beina henge helt med etter turene i går, men så løsnet det. Og da jeg ble varm og fant rytmen gikk det veldig greit. Beina kjentes lette og fine hele veien da de omsider ble varme og pusten gikk fint og jeg peste ikke i det hele tatt faktisk!

Dette er kjempegøy, det er en enorm boost for selvfølelsen og jeg er kjempestolt av meg selv!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar