På atv'n!

søndag 30. oktober 2016

Lateste uka på lenge!

Sola tok slutt og det ble surt, grått og vått. Lille Gubben har vært bortreist og da akkurat på løpedagen vår så denne uka ble den lateste på lange tider. Jeg tok meg sjøl i nakken på torsdag og fikk unna en god styrkeøkt da jeg kom hjem fra jobb og for en gangs skyld hadde hele ettermiddagen og kvelden for meg selv - det skjer vel en gang i året eller noe...


I går hadde jeg fri, ingen planer og alt jeg gjorde var å kjøre til butikken en tur... Utover det gikk dagen med til å slite hull i sofaputene og strikke ferdig en dukkegenser jeg hadde begynt på, rekke opp en dukkebukse og strikke den helt ferdig på nytt. Gikk ikke mange kalorier der gitt.

Så i dag var planen en joggetur. Jeg sto opp ca. kl 9:00 og tok faktisk på meg løpetøyet med en gang, av erfaring vet jeg jo at da er det lettere å pelle seg ut. Og da jeg kl 9:52 fikk sms om at Lille Gubben hadde vært ute og løpt var det bare å komme seg på beina og stikke ut en tur! Og selvfølgelig angret jeg ikke ett sekund på det! Her i byen er det mye mer oppoverbakker og nedoverbakker enn på Orkanger så det ble en del nedoverløping, oppoverløping og noe oppovergåing og turen ble på 5,1 km / 38:17 min og jeg var temmelig sliten da jeg kom hjem - herlig! Nydelig vær var det også og jeg tok meg tid til å stoppe og ta ett bilde av vakkert høstløv:



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar