På atv'n!

mandag 3. oktober 2016

Mistet gnisten?

Etter mila forrige helg så møtte jeg litt veggen - kroppen var litt tung i flere dager og det var ikke så morsomt å løpe. Så sist helg tok jeg det helt med ro, bare puslet rundt hjemme, litt husarbeide, ryddet i et par skap, syslet med postkortsamlingen igjen og bakte 72 halvgrove matpakkeboller til ungene.

Og det var akkurat hva jeg trengte! I dag har jeg tatt en joggetur igjen, 4,75 km / 40 min og bare kost meg. Det har blitt oktober og kjøligere ute så jeg tok en lang løpetights, men den var tynnere enn den 3/4 lange fant jeg ut. Brrr... På tide å ta frem den tykkeste løpetightsen nå tydeligvis!

Har to løpeturer til på planen i løpet av uka, onsdag og fredag. På lørdag skal jeg på jobb og på søndag har vi andre planer som jeg kanskje husker å ta litt bilder av og vise frem her på bloggen.

Løpelysten er heldigvis tilbake igjen - hadde vært kjedelig å miste den helt nå som formen faktisk er ganske god!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar