På atv'n!

torsdag 3. november 2016

Snø!

Det var oppholds da jeg dro på jobb i morrest, men det tok ikke lange tiden før de første snøfjonene begynte å komme og det fortsatte å snø utover dagen. Da jeg kom hjem var det nok en liten 10-cm med snø! Og vi skulle ut og jogge!

Ulltøy innerst (t-skjorte og longs), vinterløpetights, treningsgenser, skistrømper i ull og en foret regnjakke (den er slett ikke så klam som man kunne fryktet!) i tillegg til et par fingervanter i ull. Pluss refleksvest, caps og hodelykt. Jeg funderte litt på om jeg skulle ta de vanlige løpeskoene eller la piggskoene jomfruturen. Det ble piggskoene. De satt kjempegodt på foten og passet perfekt med skistrømpene i og jeg var deilig og varm på føttene hele veien - tørr også, skoene er nemlig i goretex!

Det var litt tyngre å jogge i snøen, det var jo bortimot 10 cm på det meste, men vi luntet nå i vei og det var kjempegøy synes nå jeg! Det ble ikke akkurat noen rekord, 4,44 km / 36:08, men jeg er storfornøyd med at vi i det hele tatt kom oss ut i mørket og snøværet! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar