På atv'n!

torsdag 22. desember 2016

Juletre

Nå er det meste av isen borte heldigvis, vi tok en litt kortere joggetur i dag, ble 4,4 km / 32:27 min.

Da jeg kom hjem fra jobb skiftet jeg på sengene og Nissegubben kom hjem akkurat da jeg var ferdig så da pisket jeg ham ut i hagen for å sage ned juletreet. Så sto treet i gangen for akklimatisering et par timer mens vi jogget en tur, dusjet og spiste et par brødskiver.

Treet kom omsider inn på stua og fikk på seg lys, stjerne, pynt og glitter. Men samme hvor mye Nissegubben hardnakket tvilholder på at "Treet er fint det!" så må jeg bare innrømme at det er det skeiveste, skakkeste og rareste treet jeg noen gang har hatt! Men hver gang jeg ser på det må jeg bare smile og le og bare det gir jo treet sjarme i bøtter og spann - synes jeg da.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar