På atv'n!

fredag 17. mars 2017

Det finnes ikke dårlig vær...

Ja, det heter seg det. Det finnes ikke dårlig vær, bare dårlige klær. Vi har løpt i hele vinter, det har ikke vært kaldt i vinter, det kaldeste jeg kan huske vi har løpt i er vel -5 tror jeg, men det er ikke mange gangene vi har løpt i nysnø altså. I sørpe, regn og blankis derimot... 

Jeg er så lei! Jeg er så møkkalei av å løpe på dårlig føre, glattis, vanndammer og regn. Drittlei!


Har hatt planer om flere løpeturer i det siste som har utgått med høye kneløft på grunn av vind opp i 10 m/s styrke, silregn eller vannrett sluddstorm. Det finnes ikke dårlig vær my ass...!

Som den observante leser kanskje ser har jeg byttet bilde på toppen av bloggen så nå er det en lattermild sommerkledd dame på fjelltur ved verdens fineste hytte der. I finvær!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar