På atv'n!

fredag 28. april 2017

En liten milepæl!

Skulle på et info-møte i Midtbyen i dag og som mange ganger før så tok jeg joggeskoene fatt, transportjogg er genialt! Jeg kjente fort at gårsdagens motakkeintervaller fremdeles satt godt i beina gitt...! Syntes det gikk tungt og trått til tross for at det er mye nedoverbakker der, men tok en titt på endomondoen et par ganger underveis og stusset litt over at klokka ikke var mer.

Jeg var så tung i beina at jeg måtte gå noen få strekk også, men slepte meg stort sett frem i et rolig joggetempo. Da jeg stoppet foran døra, etter en liten omvei!, kunne jeg klokke inn 7 km / 49:55 min! Jeg sto lenge og så på mobilen, hadde jeg et snitt på 7:07 pr. km?! Det føltes omtrent som det dobbelte! Storfornøyd ja!


Det var en grunn til at jeg tok en liten omvei på joggeturen, jeg måtte nemlig jogge minst 6,2 km for å runde 200 km så langt i år! Og det klarte jeg meg litt margin, nå står telleren på 200,82 km! Hurra for meg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar