På atv'n!

søndag 28. mai 2017

Ut på tur - ikke sur, men realt sliten...

Tiril og jeg hadde bestemt oss for å gå en tur i marka i dag, fra Vaadan til Grønlia og selvfølgelig tilbake igjen. Parkeringsplassen ved Vaadan var stappfull så vi snudde og kjørte bort til Lian restaurant istedet, her var det gooood plass. Så vi parkerte og ruslet lykkelige i vei innover i skogen. 

Kjente fort at jeg jogget ca. 14 km i går for å si det sånn...

Vi hadde ikke gått langt før vi traff en liten flekkete ponni:


Vi var slitne lenge før vi kom til Grønlia og på veien tok vi masse bilder, jeg knipset bl.a. et av et lite vann jeg så mellom trærne og da jeg kom hjem oppdaget jeg at det var en hegre der:


Like før vi kom frem kom denne tassen krypende over veien foran oss og siden det kom en hel gjeng mennesker imot så stoppet vi og passet på at den kom seg trygt over veien uten å bli tråkket på:


På vei hjem igjen fikk jeg en stein i skoen og Tiril benyttet sjansen til å ta en skikkelig fint bilde av meg:


Vel hjemme er vi begge enige i at det var en fin tur.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar