På atv'n!

mandag 15. januar 2018

Sjokoladekake til middag.

Kollega Merete fylte 50 år i går. Kollega Merete hadde med en nydelig sjokoladekake på jobben i dag. 


Vi hadde kaken såpass sent på dagen at da vi var ferdige med å spise var vakten min over og det var på tide å dra hjem.

Med magen full av sjokoladekake var jeg selvfølgelig ikke sulten på middag. Overhodet ikke. Så krapylene fikk middag mens jeg hoppet i sykkeltøyet, dro frem trimsykkelen fra bak spisebordet og slengte meg på setet. Tråkket i vei. Svetten silte. Tiden gikk og kilometrene tikket i vei på sykkelkomputeren. Etter 30 svette minutter klokket jeg inn 11,6 km og sa meg mer enn fornøyd.

Nå er jeg trøtt og det skal bli godt å finne sengen om en liten time. Det tar på å spise sjokoladekake til middag.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar