På atv'n!

lørdag 6. januar 2018

Sparkstøtting

"I dag skal vi på ski!" var beskjeden jeg fikk da vi sto opp og lydig som jeg er fisket jeg frem to par skisko mens jeg fremdeles gikk i bare trusa ettersom badet var opptatt.

Etter påkledning, frokost og enda mer påkledning gikk vi ut og skulle finne frem skiene som står i stallen. Det snødde. Og da vi så mot sør var det ingen tvil om at det ville snø MYE mer. En kjapp rådslaging og vi tasset inn igjen.

10 min senere kom vi ut, jeg hadde byttet jakke og begge hadde bytte sko og nå gikk vi inn i stallen. Der sto to sparkstøttinger! Det var ikke verdens beste sparkføre, det skal sies, men vi la i vei med hver sin lille sekk på ryggen - dette skulle kombineres med butikktur!

1,5 time / 6,8 km og en butikktur senere kom vi gjennomsvette, slitne og glade hjem igjen. Det er artig med spark, men føret kunne vært hakket bedre. Det snakkes om en liten sparktur i morgen også, vi får nå se, det meldes noe voldsomt med vind og snø.

Og det står en trimsykkel i naborommet her så vi har ingen unnskyldning for ikke å trene uansett. Men spark er mye artigere!
Her skulle det egentlig vært et bilde av meg med sparken, men det glemte vi selvfølgelig så dette får duge, men om værgudene står oss bi i morgen så blir det et bilde da. Kanskje.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar