På atv'n!

mandag 30. april 2018

Gikk til jobben i dag!

Hadde egentlig planer om å gå til jobb på lørdag, men da jeg våknet den dagen fungerte kroppen overhodet ikke så da lot jeg meg selv sove en time til og tok bilen. I går kveld sjekket jeg værmeldinga, den så lovende ut og gjorde meg mentalt klar. Da jeg våknet i morrest var hendene stive fra albuen og ned, men med litt "morgengymnastikk" med armene før jeg krøp ut av dyna så gikk det seg til.

Treningstøy ble funnet frem og kledd på, jeg vet jeg blir svett nemlig! Pakket skiftetøy i en liten sekk, hengte opp en klesvask fra i går kveld, laget frokost og vekket Snuppungen som har mattetentamen i dag. Kl. 6:55 trasket jeg av gårde. Nydelig vær! +1 grad, vindstille og sol fra skyfri himmel! Langs hovedveiene blir det mye trafikkstøy så jeg fant noen snarveier her og der. Allikevel er 8,9 km laaangt. For langt til at jeg orker gå til jobb så veldig ofte, men det hender jeg får ånden over meg og tar beina fatt.


Og det å komme på jobben og bare gå inn i dusjen når man er gjennomsvett - det er jo ren og skjær luksus! Kjenner at jeg har brukt kroppen i dag, 8,9 km / 1t 35min, så tidlig på dagen - det merkes det. Men det føles godt da, veldig godt!

Blir dog buss hjem.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar